Com puc accedir a un d’aquests habitatges en lloguer gestionats per la Fundació Nou Lloc?

En primer lloc, són necessàries dues condicions generals:

• Complir els requisits de sol·licitant d’habitatge amb protecció oficial (ser major d’edat o estar emancipat, complir el límit d’ingressos, etc.). Pots consultar tota la documentació necessària i tots els requisits aquí
  • Inscriure’s al Registre de Sol·licitants d’Habitatges amb Protecció Oficial. Sol·licitud, informació i tramitació a la web de Registre de Sol·licitants. En el cas del municipi de Barcelona, cal tenir present que aquest tràmit es fa directament amb el Consorci de l’Habitatge de Barcelona, pots consultar tota la informació a la web del Consorci.

Una vegada inscrits en el Registre de Sol·licitants d’Habitatges amb Protecció Oficial, cada projecte o promoció té unes condicions específiques que també s’han de complir.

• Xaloc (Sant Pere de Ribes). Des de la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, en concret a l’apartat número 15, es poden consultar les bases específiques per a l’adjudicació dels habitatges.

Direcció: Pl. de la Vila, 1
08810 Sant Pere de Ribes (Barcelona)
Telèfon: 93 896 73 00
Web:  https://www.santperederibes.cat/municipi/habitatge

• Edifici Atrium (Martorell). Des de la pàgina web de l’Ajuntament de Martorell es pot tramitar la inscripció al Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial i consultar les bases i requisits per a l’adjudicació dels habitatges.

Direcció: Pl. de la Vila, 46
08760 Martorell (Barcelona)
Telèfon: 93 775 00 50
Web:  http://www.ajmartorell.org/lasinia

En cas d’estar inscrits al Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial i complir amb els requisits, podeu contactar amb la Fundació Nou Lloc:

Telèfon: 93 112 59 18
Correu: atrium@fundacionoulloc.or

• Marinada i Terral (Sitges). Des de la pàgina web de l’Ajuntament de Sitges es poden consultar els requisits i dubtes freqüents, així com realitzar la inscripció al Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial per poder accedir als habitatges.

Adreça: Plaça de l’Ajuntament, s/n
08870 Sitges (Barcelona)
Telèfon: 93 811 76 00
Web:  www.sitges.cat/serveis/habitatge

• La Florida (Matadepera). Des de l’Ajuntament de Matadepera s’encarreguen de la gestió de la llista d’espera i de les convocatòries per l’adjudicació dels habitatges de la promoció.

Adreça: Plaça de l’Ajuntament, 1
08230, Matadepera (Barcelona)
Telèfon: 93 787 02 00
Web: www.matadepera.cat

• Setúria (La Seu d’Urgell). La gestió de l’adjudicació es tramita directament a través de la Gestoria Estanyol.

Adreça: Plaça Catalunya, 3
25700 La Seu D’Urgell (Lleida)
Telf: 97 335 01 00

• El Triangle del 22@ (Barcelona). Des del Consorci de l’Habitatge s’encarreguen de la gestió de la llista d’espera i de les convocatòries per l’adjudicació dels habitatges de la promoció.

Adreça: Consorci de l’Habitatge de Barcelona
Carrer del Doctor Aiguader, 24
Web: http://www.bcn.cat/consorcihabitatge/

Altres pàgines web amb informació útil:

Web de la Generalitat: Informació sobre Habitatges de Protecció Oficial

Preguntes freqüents  – Web Registre de Sol·licitants