Recentment la ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez; acompanyada per la delegada del Govern a Catalunya, Maria Eugenia Gay, i l’alcalde de Badalona, Rubén Guijarro; van visitar Edifici Gregal. Es tracta d’una promoció de 80 habitatges de lloguer promoguts per la cooperativa Arauca i que seran gestionats per Fundació Nou Lloc. A la visita també van ser-hi Pere Esteve com a president de Fundació Nou Lloc, Clara Muñoz com a presidenta d’Arauca i Manel Rodríguez com a Director General de SALAS.

La promoció Edifici Gregal situada a Badalona, forma part juntament amb Edifici Llevant, del projecte Avinguda dels Vents, que comprèn també la urbanització d’una gran plaça que uneix tots dos edificis.

La promoció d’Edifici Gregal s’acull al Pla Estatal d’Habitatge 2018-2021 amb les corresponents subvencions per a poder oferir lloguer social a 7€/m² útil/mes i és per això que, a pocs mesos del seu lliurament, la ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez; l’ha visitada.

A la imatge d’esquerra a dreta: Clara Muñoz, presidenta de la Cooperativa Arauca; Manel Rodríguez, Director General de SALAS; Pere Esteve Sala, president de Fundació Nou Lloc; Raquel Sánchez, ministra de Movilidad y Agenda Urbana, Maria Eugenia Gay, delegada del Govern espanyol a Catalunya; Rubén Guijarro, alcalde de Badalona i Rosa Trenado, Regidora de Medi Ambient, Sostenibilitat i Benestar Animal.