Un nou projecte de col·laboració publico privada entre la Fundació Nou Lloc, que gestionarà els lloguers, Fundació SALAS, com a promotora del projecte; i l’Ajuntament de Tarragona i el Servei Municipal de l’Habitatge i Actuacions Urbanes SA (SMHAUSA), que cedeixen el sòl.

A més, aquest projecte serà possible gràcies al finançament de l’Institut Català de Finances (ICF) i de la Unió Europea a través dels Fons Europeus de Recuperació Next Generation.

L’acte ha comptat amb la presència de la secretària d’Habitatge del Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya, Marina Berasategui; el Secretario de Estado de Vivienda y Agenda Urbana, David Lucas; l’Alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales; el President i el Patró Honorífic de la Fundació SALAS, José Miguel Deus i Manel Rodríguez, respectivament; i el Director de la Fundació Nou Lloc, Jordi Purrà, entre d’altres autoritats.

La promoció constarà d’habitatges d’1, 2 o 3 habitacions, places d’aparcament, trasters i zona comunitària enjardinada. També destaca per comptar amb un alt nivell de qualificació energètica (AA).

Les obres tindran una durada aproximada de 24 mesos.