La Càtedra UNESCO d’Habitatge de la Universitat Rovira i Virgili ha lliurat a Fundació Nou Lloc el Certificat de Bona Gestió d’Habitatge Social (CVS), Aquest certificat destaca la trajectòria i l’acreditació de la Fundació Nou Lloc com a entitat referent en la gestió d’habitatge social.

L’acte ha comptat amb la presència de Pere Esteve, President de la Fundació Nou Lloc; Sílvia Grau, Directora de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya; Noemí Gómez, Directora de l’Institut Català de Finances; Dr. Héctor Simón, Director de la Càtedra UNESCO d’Habitatge de la URV; Dra. Núria Lambea, Sotsdirectora de la Càtedra UNESCO d’Habitatge de la URV; Jacqueline Morillo, Investigadora de la Càtedra UNESCO d’Habitatge de la URV; Jordi Purrà, Director de la Fundació Nou Lloc; Àngels Rico, Coordinadora d’Acció Social de la Fundació Nou Lloc; i Enric Fabra, Secretari Tècnic de Cohabitac.

Des de la Fundació ens sentim molt orgullosos i agraïts per aquest reconeixement, que ens impulsa a continuar treballant amb més dedicació i compromís per garantir l’accés a un habitatge digne per a tothom.