La Fundació Nou Lloc Habitatge Social presideix l’associació COHABITAC des del passat 15 de juny de 2020. COHABITAC és una associació que agrupa a les fundacions promotores i gestores d’habitatge social a Catalunya.

D’aquesta manera, aquestes tenen una representació i veu única davant de les administracions i altres entitats, a més d’impulsar conjuntament el segment de promoció social en lloguer. Entre totes les fundacions i gestores d’habitatge social que integren COHABITAC gestionen un total de 3.500 habitatges socials.

Pere Esteve Sala com a president de la Fundació Nou Lloc serà qui la representarà a la presidència de COHABITAC. Des de la Fundació treballarem per potenciar COHABITAC i assolir millores que impulsaran significativament la promoció habitatges de lloguer social, donant resposta a una necessitat social existent.