La finalitat d’aquestes cookies són: i) tècniques, que permeten a l’usuari la navegació a través de la pàgina web o plataforma i la utilització de les diferents opcions o serveis que en ella existeixin com, per exemple, controlar el tràfic i la comunicació de dades, identificar la sessió, utilitzar elements de seguretat durant la navegació; ii) de personalització, que permeten recordar l’idioma, principalment; i iii) d’anàlisi, que permeten el seguiment i anàlisi del comportament ANÒNIM dels usuaris (la informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s’utilitza en el mesurament de l’activitat del  lloc web per a l’elaboració de perfils de navegació dels usuaris amb la finalitat d’introduir millores en funció de l’anàlisi de les dades d’ús que fan els usuaris del servei i que són recollides per tercers).

Fundació Privada Nou Lloc Habitatge Social
CIF: G-64084882