La Fundació Nou Lloc ha realitzat un canvi en la seva imatge corporativa, estrenant, a partir d’avui, una nova identitat més humana i social.

Motivada pel creixement que està tenint en l’actualitat, i amb l’objectiu de mostrar el seu aspecte més humà i social, la Fundació Nou Lloc estrena nova imatge corporativa i, amb ella, un nou logotip que posa en valor les prioritats de l’entitat: les persones i el seu accés a una llar digna.

Una identitat, però, que no deixa de reflectir el compromís que la Fundació Nou Lloc sempre ha tingut amb la societat, posant a les persones al centre.

La Fundació és conscient que la seva tasca no finalitza amb l’entrega de claus de l’habitatge, perquè entén que moltes famílies necessiten un acompanyament que els hi faciliti seguir endavant amb el seu nou projecte de vida. Són accions de caire social que l’entitat porta a terme i que recull en aquesta nova imatge.

Mantenint, això sí, el color verd identitari i que ha representat sempre el compromís de la Fundació envers la sostenibilitat, tret característic de l’entitat, que procura que totes les promocions d’habitatge que gestiona gaudeixin de la màxima qualificació energètica possible: l’AA, que també es representa en color verd.

El nou logotip també incorpora un canvi de tipografia amb el qual s’ha buscat, entre d’altres aspectes, facilitar la lectura.

La nova imatge corporativa de Fundació Nou Lloc s’implementarà gradualment en tots els seus mitjans físics i digitals.