Jordi Purrà s’ha incorporat recentment com a Director de la Fundació Nou Lloc. Purrà és llicenciat en ADE Internacional per la European Business School (EBS) i posseeix formació executiva en Direcció d’Organismes no Governamentals.

Compta amb més de 15 anys d’experiència en la Direcció d’entitats socials. A més, ha realitzat funcions d’anàlisis de risc empresarial, auditories internes, planificació de viabilitat per a emprenedors i PYMES, entre d’altes.

Les seves darreres experiències professionals han estat com a Director de la Fundació Roure, durant 6 anys, i en la Direcció de la Cooperativa i Centre Especial de Treball Teixidors, durant 5 anys.

En aquesta nova etapa a la Fundació Nou Lloc, Jordi Purrà desenvoluparà tots els seus coneixements en la gestió i acció d’entitats socials per a continuar impulsant la labor de la Fundació Nou Lloc en la seva missió de promoure i gestionar habitatges de lloguer social.