En procés de construcció

Promoció habitatge social

La promoció, situada al carrer Sant Martí de Barcelona, compta amb 44 habitatges en règim de lloguer.

Amb pisos d’1 i 2 dormitoris, destaquen els patis interiors de la planta baixa.

La promoció es completa amb 44 trasters al mateix edifici.

Ubicada a prop de la Rambla de Barcelona, disposa d’excel·lents comunicacions en transport públic. A pocs minuts a peu es pot arribar a la parada de metro Liceu (línia 3).

El projecte, en si, és possible gràcies a una Unió Temporal d’Empreses (UTE) entre la Fundació Nou Lloc i la Fundació SALAS, que es responsabilitzen de la promoció de l’edifici. A més, la Fundació Nou Lloc, serà, posteriorment, l’encarregada de la gestió dels lloguers.

Aquesta és, a més, una promoció finançada pels Fons Europeus Next Generation impulsats per la Unió Europea.

Qualificació energètica AA

La promoció compta amb la qualificació energètica AA. Es tracta de la màxima qualificació energètica atorgada per l’Institut Català de l’Energia (ICAEN).

Una certificació obtinguda per disposar d’instal·lacions d’eficiència energètica que afavoreixen la sostenibilitat de l’edifici, com, per exemple, plaques solars fotovoltaiques.

Un projecte dels Next Generation

Aquesta és una promoció finançada per la Unió Europea a través dels Fons Europeus Next Generation.