Els dies 24 i 25 de novembre han tingut lloc les portes obertes de la promoció Edifici Atrium.

En conjunt, han estat més de 200 famílies les que, seguint l’ordre de les llistes d’adjudicació, han estat convocades per a veure els habitatges i les instal·lacions d’Edifici Atrium: 130 habitatges amb protecció oficial (HPO), 130 places d’aparcament per a cotxe, 65 places d’aparcament per a moto i 130 trasters.

Ara, seguint l’ordre de les mateixes llistes, els candidats a ser adjudicataris seran contactats per a escollir el que serà el seu nou habitatge.

Un gran projecte de col·laboració publicoprivada

Edifici Atrium va néixer com a un projecte amb objectiu de facilitar l’accés a un habitatge a preus assequibles a la població del municipi.

Ubicada al nou barri de La Sínia de Martorell, la promoció és fruit d’un acord de col·laboració publicoprivada entre l’Ajuntament de Martorell, qui ha concedit una cessió del dret de superfície del sòl municipal a 75 anys, la Fundació SALAS com a promotora de la promoció i la Fundació Nou Lloc com a gestora dels lloguers.

En concret, Edifici Atrium permetrà que un total de 130 famílies puguin accedir a un habitatge amb un preu inferior al que s’ofereix al mercat lliure.

L’entrega de la promoció està prevista per al mes de gener de 2024.