Antonio Balmón, Alcalde de Cornellà de Llobregat, i Antonio Martínez, Tinent d’Alcalde de Política Territorial i Habitatge, han visitat les obres de Famades. Situada a Cornellà de Llobregat, la promoció la composen 40 habitatges amb protecció oficial de lloguer que gestionarà la Fundació Nou Lloc.

Durant la visita, les autoritats han estat acompanyades per Pere Esteve, President de la Fundació Nou Lloc, i Jordi Purrà, Director de la Fundació Nou Lloc.

Famades, que compta amb habitatges d’1 a 3 dormitoris, la majoria amb espais exteriors, 14 places d’aparcament, 40 trasters i la màxima qualificació energètica (AA), està previst que s’entregui durant el segon trimestre de 2024.

“En breu aprovarem les bases per a optar a un d’aquests pisos de lloguer. Tota aquella persona que hi tingui interès haurà d’inscriure’s al Registre Oficial de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial. Qui hi estigui inscrit fa més d’un any, haurà de renovar la inscripció”, ha explicat l’Alcalde.

A la visita, a més, han estat presents: Manel Rodríguez, Director General del Grup SALAS; Clara Muñoz, Directora de Promoció Social de SALAS i Patrona de la Fundació SALAS; i Anna Valverde, Patrona de la Fundació SALAS. La Fundació SALAS, impulsada pel Grup SALAS, ha estat l’entitat responsable de promoure l’edifici.