A la Fundació Nou Lloc ja tenim disponible la Memòria d’activitats corresponent al 2023. En aquest document es pot conèixer en quins projectes ha treballat la Fundació i com ha actuat per a aconseguir els seus objectius.

En concret, durant el 2023, la Fundació Nou Lloc s’ha encarregat de gestionar un total de 318 habitatges de lloguer social dividits en 7 promocions que, alhora, estan distribuïdes en 6 municipis catalans.

Un any més, amb la seva feina, la Fundació Nou Lloc ha contribuït, així, ha augmentar el parc d’habitatge social de Catalunya.

En aquests moments, la Fundació Nou Lloc compta amb 12 promocions en procés de construcció i estudi que permetran impulsar 855 nous habitatges dels quals es podran beneficiar 2.138 persones.