Ahir, dimecres, 28 de juny, la Ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, va realitzar una visita institucional a la nostra promoció de lloguer social, Xaloc, situada en el municipi de Sant Pere de Ribes, que compta amb 43 habitatges que es lliuressin divendres 14 de juliol.

Durant la visita, la Ministra ha pogut veure els habitatges i les zones comunes de la promoció que, gràcies a la cessió d’un dret de superfície per part de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, la nostra entitat, la Fundació Nou Lloc, gestionarà durant els pròxims 75 anys. A més, el projecte ha comptat amb una subvenció de la Generalitat de Catalunya i els finançaments del Institut Català de Finances i dels fons Next Generation.

Xaloc: una promoció de 43 habitatges amb la màxima qualificació energètica

Xaloc, situat a la Ronda Masia Nova 50-56 de Sant Pere de Ribes, disposa de 43 habitatges de lloguer social de 2 i 3 dormitoris, tots ells amb terrassa o pati, a més de places d’aparcament i trasters.

Els habitatges de Xaloc són accessibles i fàcilment adaptables perquè els usuaris, independentment de la seva situació personal, puguin fer ús lliure de l’habitatge.

Els pisos es lloguen per un període de 7 anys a un preu mensual entre 7 i 7,30€/m². Destaca, també, per disposar de la màxima qualificació energètica: la AA, gràcies a les instal·lacions d’eficiència energètica que s’han incorporat en l’edifici: plaques solars fotovoltaiques, aerotèrmia per a la producció d’aigua calenta sanitària i climatització i, entre altres, gelosies que eviten el sobreescalfament de la façana.

Noticies relacionades:

Sant Pere de Ribes destinarà 3 milions 800 mil euros a habitatge social (Canal Blau)